DRUŠTVOVESTI

Zašto većina poslovnih ideja nikada ne dođe do tržišta – predavanje u Impulsu 2019

Veliki broj poslovnih ideja nikada ne postane proizvod koji se kupuje, ne zato što nisu kvalitetne, već zato što niko ne proveri da li rešavaju problem koji je ljudima zaista važan. Kada se to preskoči, projekti ne propadaju na tržištu, propadaju mnogo ranije, u fazi u kojoj se pretpostavke pogrešno zamene uverenjem.

Upravo tim pitanjem bavi se predavanje „Kako kreirati inovativan proizvod ili uslugu koje će ljudi kupovati“, koje Impuls 2019 organizuje u Gornjem Milanovcu, 18. decembra, sa početkom u 17.30 časova. Predavanje je osmišljeno kao praktičan okvir za proveru poslovnih ideja, namenjen svima koji žele da na vreme razlikuju dobru poslovnu zamisao od rešenja koje tržište zaista prihvata.

Tokom predavanja biće jasno pokazano zbog čega većina ideja nikada ne preraste u proizvod koji ljudi koriste i plaćaju i gde se u ranoj fazi prave odluke koje kasnije postaju nepovratne greške. Fokus će biti na tome kako se u praksi razlikuje ideja od stvarne potrebe korisnika, kako se prepoznaju prvi realni tržišni signali i kako na osnovu njih doneti odgovornu odluku o daljim koracima.

Predavanje će održati Miloš Živković, direktor Impulsa 2019, sa fokusom na proveru ideja pre ulaganja vremena i novca u njihov dalji razvoj.

„Ljudi često mesecima razvijaju poslovnu ideju, a da prethodno ne provere da li na tržištu postoji iko ko bi je koristio i platio. Ovo predavanje je namenjeno svima koji žele da tu proveru urade na vreme, pre nego što ulože ozbiljno vreme i novac u nešto što tržište možda uopšte ne traži.“, ističe Živković.

Predavanje se realizuje u okviru programa „Podizanje kapaciteta regionalnih inovacionih startap centara u saradnji sa naučno-tehnološkim parkovima“, uz podršku Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija i Fonda za inovacionu delatnost, u partnerstvu sa Naučno-tehnološkim parkom Čačak.

Učešće na predavanju je besplatno, a zbog ograničenog broja mesta prijava je obavezna. Predavanje je namenjeno svima koji se nalaze pred odlukom da li vredi dalje ulagati vreme i energiju u poslovnu ideju i žele da tu odluku donesu na osnovu realnog tržišnog interesovanja, a ne sopstvenih pretpostavki.

Detaljne informacije o predavanju i prijava dostupni su putem sajta Impulsa 2019.

 

 

GM PRESS/IMPULS CENTAR

Slične vesti

Back to top button