Mala dela su velika magija
U periodu od 12. novembra do 6. decembra 2024. godine, Lidl Srbija i ove godine u saradnji sa Crvenim krstom Srbije sprovodi kampanju Mala dela su velika magija. Tokom trajanja kampanje, potrošači imaju priliku da kupe preporučene artikle iz Lidlove ponude u svim prodavnicama širom Srbije i doniraju ih iza kasa, direktno pružajući pomoć svojim najugroženijim sugrađanima. Projekat je započet 2019. godine, ovo je 4. izdanje.
U svim Lidl prodavnicama širom Srbije, na rafovima se mogu pronaći posebne oznake koje preporučuju proizvode poput osnovnih namirnica i proizvoda za kućnu i ličnu higijenu, pirinča, testenine, konzerve voća i povrća i drugih, čijom kupovinom i odlaganjem na posebno predviđena mesta iza kasa, potrošači obezbeđuju neophodne namirnice za korisnike usluga Crvenog krsta Srbije.
Lidl je pokrenuo limitiranu seriju Rakun Raša plišanih igračaka, koji je prošle godine uveden kao novina, po ceni od 599,99 dinara, čijom kupovinom se direktno podržava kampanja darivanja Mala dela su velika magija. Kupujući Rakun Rašu, za svakog kupljenog rakuna, Lidl donira 100 rsd za zanavljanje opreme za Program narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
Od 12. novembra svaka kupovina u Lidlu može da bude deo velike magije. U vreme praznika, u vreme darivanja, posebno je važno prisetiti se, koliko solidarnost i jedinstvo mogu biti magični. Zato, kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije pozivaju građane da zajedno u vreme praznika malim darivanjima naprave veliku magiju, te da donacijom namirnica ili kupovinom Rakuna Raše učine dobro delo koje će najugroženijim sugrađanima omogućiti tople obroke i bezbrižnije praznike.
GM PRESS/Crveni krst